Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. HATİCE ZEKAVET KABASAKAL |
Dersi Alan Birimler |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Doktora |
Dersin Amacı |
: İlköğretimde öğrencilerin problem çözme becerilerini kazandırmak için programların etkinleştirilmesi. İlköğretim düzeyinde bireye kazandırılmak istenen eğitimsel hedefler açısından problem çözme becerisinin yeri ve önemi |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
D Zur,lla, T., Nezu, A.M.(1990). Developmental and Preliminary Evaluation Of The Social Problem Solving Invertory. Psychology Assesment: A Journal Of Consulting And Clinical Psychology, Vol.2(2).Pp. 156-163. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
: Anlatım, tartışma, soru cevap |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
vize ve final sınavı |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
zekavet.kabasakal@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|