Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Felsefe ve Din Bilimleri Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. HAKKI ŞAH YASDIMAN |
Dersi Alan Birimler |
Felsefe ve Din Bilimleri Doktora |
Dersin Amacı |
Hinduizm in kutsal metinlerinde yer alan mistik bakış açısını ve tarihsel gelişim süreci içersinde ortaya çıkan önemli mistik şahsiyetlerin düşüncelerinin ortaya konulmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1) S. N. Dasgupta, Hindu Mysticism, Frederick Ungar Pub. Co., New York, 1959. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatma, araştırma, soru- cevap, ödev ve uygulama. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin başarısı ara sınav, ödev ve yarıyıl sonu sınavı ile dersteki performansına göre değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Her hafta ilgili yerler derse gelinmeden önce okunacak ve ders interaktif bir tarzda her bir öğrencinin aktif katılımı ile gerçekleşecektir. Verilen ödevler öğrenciler tarafından istenilen tarihlerde getirilmelidir. İstenilen tarihten sonra verilen ödevler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Öğrencilerin ders saatlerine riayet etmeleri kendilerinden istenecek, derse 15 dakikadan fazla geç kalacakların veya derse katılamayanların bu durumlarının değerlendirilmede göz önüne alınacağı iletilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
hakki.ydiman@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Serbest |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|