Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel Sinirbilimler Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Klinik Sinirbilimler Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Başta bipolar bozukluklar olmak üzere duygudurum bozukluklarının etiyopatogenezini kavramaya yönelik olarak genetik bileşenleri, bilişsel işlevlerdeki bozulmaları, görüntüleme yöntemleriyle saptanmış beyin yapısal ve işlevsel değişiklikleri, hücre patolojisi, nörokimyasal ve nöroendokrin süreçleri klinik tabloyla ilişkilendirilmiş biçimde incelenecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: 1.Molecular Neurobiology. For the Clinician (Review of Psychaitry Series Vol 22). Ed. Dennis S. Charney.. American Psychiatric Publishing, Inc.Arlington VA, 2003. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Kuramsal ders ve uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Kuramsal bilgi sınav ile değerlendirilecek, sözlü ve yazılı anlatım becerisi verilecek ödev ile değerlendirilecek. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
412 4152 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 16-17 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|