Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel Sinirbilimler Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. PINAR AKAN |
Dersi Alan Birimler |
Temel Sinirbilimler Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
İnsan vücudunda gerçekleşen hücreler arası ve hücre içi haberleşme için gerekli sinyal iletimi, nöronal ağ yapısının ve hücresel ve fonksiyonel nörokimyasal süreçlerin öğrenilmesi , ileri nökimyasal araştırmaların uygunlanabilmesi veya anlaşılabilmesi için bir temel oluşturulması |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Basic Neurochemistry, Eighth Edition: Principles of Molecular, Cellular, and Medical Neurobiology 8th Edition (Academic Press, UK. 2012) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri: Ders, kuramsal ve olgu tartışması komponentlerinden oluşacak ve bu etkinlikler, iç içe, birbiri ile örülmüş olarak ele alınacaktır. Ders, interaktif yöntemlerle işlenecektir. Öğrencilerin, verilen kaynaklardan yararlanarak derse önceden okumuş olarak gelmeleri beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Nörokimyasal süreçler , nöronal yapı ve fonksiyonları, nörokimyasal süreçlerin nörolojik hastalıklardaki rolleri hakkındaki bilgi ara ve final sınavı ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr. Pınar Akan |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma saat 10.30-11.30 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|