Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Hemşirelik Anabilim Dalı |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrenciye, eğitim ve öğrenme ile ilgili değişik yaklaşımların hemşirelik eğitiminde uygulanması için gerekli becerileri kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Boyer, EL (1992). A Special Report. Scholarship Reconsidered. Priorities of the Professoriate. Chapter 2: Enlarging the Perspective. California/ Princeton Fulfillment Services, New Jersey, 15-25. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, tartışma etkinliği, grup çalışması, araştırma, soru-cevap |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin her hafta derste tartışmak üzere getirdikleri teorik bilgi ve literatür katkıları, seminer sunumları ile ara sınav ve final sınavı ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi 35240 Balçova/İZMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her dönem oluşturulan bireysel programa göre değişiklik göstermektedir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|