Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Farmakoloji Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. NERGİZ DURMUŞ SÜTPİDELER |
Dersi Alan Birimler |
Farmakoloji Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin, otonom sinir sisteminin anatomofizyolojik bölümlerini nörokimyasal bölümlerini ,nörotranmiterlerini reseptörlerini ve bu reseptörlerle ilgili sinyal transdükleme mekanizmalarını, nonkolinerjik nonadrenerjik sinir sistemini öğrenmeleri. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Kayaalp O., Ulus İH. Otonom sinir sistemi ile ilişkili ilaçlar. İçinde: Kayaalp O. editör. Rasyonel tedavi yönünden Tıbbi Farmakoloji. 12. baskı, Ankara: Feryal matbaacılık; 2009. s. 919-944. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Etkinlikler ayrıntılı olarak Değerlendirme Yöntemleri ve iş Yükü Hesaplaması bölümünde verilmiştir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilerin, Otonom sinir sistemine giriş ile ilgili Ders programından Ders Koordinatörü ile birlikte seçtikleri bir ders konusunu, power point sunusu şeklinde sunum tekniklerine uygun olarak sunması beklenmektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin başarısı, final sınavında başarılı olmaları ve ders programından seçilen bir konuyu power point sunusu şeklinde sunum tekniklerine uygun olarak sunmaları ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-posta: nergismurat@gmail.com tel: 4123910 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Opsiyonel |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|