Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tıbbi Biyoloji ve Genetik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. HAKKI OGÜN SERCAN |
Dersi Alan Birimler |
Tıbbi Biyoloji ve Genetik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencilerin rekombinant DNA teknolojilerinin temelini, başlıca kullanım alanlarını, gen klonlaması basamakları ve stratejilerini öğrenmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Current Protocols in Molecular Biology, Wiley, Online ISBN: 9780471142720 , Recombinant DNA: Genes and Genomes . 3rd edition. Yazarlar: James D. Watson, Michael Gilman, Jan A. Witkowski, Mark Zoller. 2007 CSHL press |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum: Teorik bilgiler sunum olarak öğretim üyesi tarafından verilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
* Burada öğrencinin sınıf içi derse katılımı, ders sırasında belirlenen küçük çalışma sorularına hazırlanması, tartışılmış konular hakkında örnekleme yapabilmesi değerlendirilecektir. Her öğrencinim en az bir adet sunum yapması da beklenmektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1-2: Öğrencinin derse ve uygulamaya katılımı, sunumuna hazırlanması ve konuya yetkinliği, derse fiili katılımı, yapılacak olan quiz ve final sınavı sonuçları değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
+232 4124600 E-posta: ogun.sercan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|