Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Türkçe Öğretmenliği Yüksek Lisans | 
| Dersin Düzeyi | 
| Yüksek Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| DOÇ.DR. ALİ TÜRKEL | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Türkçe Öğretmenliği Yüksek Lisans | 
| Dersin Amacı | 
| Okuma kültürünü edinme sürecindeki temel sorunlara çözüm önerileri geliştirebilmek | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| 1.	Moorman, K. ve A. Ram. (1994). A Functional Theory of Creative Reading. Technical Report Series. Atlanta, Georgia: College and Computing Georgiaİntsitute of Technology. | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Yok | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| değerlendirme kriteri | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| Derslerin en az %70'ine katılmak zorunludur. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| ali.turkel@deu.edu.tr | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| Ders öncesi ve sonrası 20'şer dakika. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 