Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sınıf Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. TUNCAY CANBULAT |
Dersi Alan Birimler |
Sınıf Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Yüksek lisans öğrencileri; Duygusal ve sosyal zeka kuramına göre dersi planlayıp uygulayabilmenin öğrenmeye olan katkısını kavrar. EQ ve SI alanlarına göre öğretimi planlamanın farkını kavrar. EQ ve SI alanları ile ilgili bir araştırmayı uygulayıp değerlendirebilmelidir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Bar-on,R.(1997). Emotional quotient Inventory Tecnical Manuel. Toronto.Multi health systems |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, Etkin öğrenme teknikleri, grupla yaratıcı drama çalışmaları/bireysel Araştırmalar, Proje. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|