Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Resim - İş Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. BAHAR SOĞUKKUYU |
Dersi Alan Birimler |
Resim - İş Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Küresel sanayinin ve toplumun görsel tasarım ihtiyaçlarını karşılayabilmek için yeni medya ortamlarında grafik tasarım uygulamalarını gerçekleştirmek. Yeni medya araçlarının neler olduğunu, teknik ve türlerini bilmek, yeni medya olanaklarını kullanarak grafik tasarım uygulaması yapabilmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: The Language of New Media (Lev Manovich, 2001), Remediation Understanding New Media (Jay_David Bolter, Grusin_Richard, 2000), New Media: A Critical Introduction (Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant, Kieran Kelly, 2009), Always Already New Media, History, and the Data of Culture (Lisa Gitelman, 2006), Yeni Medya Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Teknikleri (Mutlu Binark, 2014), Dijital Oyun (Mutlu Binark, 2008). |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Yaparak öğrenme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Konunun anlaşılması |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunluluğu |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
baharsgky@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 14:00-15:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|