Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Felsefe ve Din Bilimleri Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
|
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF.DR. MEHMET TÜRKERİ |
Dersi Alan Birimler |
|
Felsefe ve Din Bilimleri Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
|
Din bilimleri arasındaki bağlantıları gösterip din bilimlerinin fikri entegrasyonunu sağlayarak bu alanlarda çalışma yapan araştırmacıların felsefeden yararlanıp nesnel ve analitik tahliller yapabilmelerini sağlamak; araştırma ve incelemelerinde objektiflik ve bilimselliğe en üst düzeyde riayet etmelerine yardımcı olmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
1. Bilim felsefesi kitapları. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Anlatım, araştırma, soru- cevap, örnekler üzerinde inceleme, ödev ve uygulama. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Öğrenciler din bilimleri arasındaki bağlantıları farkederek bu alanlarda çalışma yapan bir araştırmacı olarak felsefeden yararlanma, nesnel ve analitik tahliller yapabilme; araştırma ve incelemelerinde objektiflik ve bilimselliğe en üst düzeyde riayet etme becerilerini geliştirirler. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Öğrencilerin başarısı ara sınav, ödev ve yarıyıl sonu sınavı ile dersteki performansına göre hesaplanır. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
mehmet.turkeri@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Serbest |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
