Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Maliye Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. KAMİL TÜĞEN |
Dersi Alan Birimler |
Maliye Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Avrupa Birliğinde Bütçe Sistemleri, Uygulamaları ve Politikalarıı hakkında öğrencilerin bilgi birikimlerinin ve yorum yeteneklerinin arttırılması |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Bertrand LAUDE, L Europe en construction depuis 1945, Ellipses, Paris,2004; Hugo BLLARD-Thomas GALOISY, La puissance économique de l Union européenne,,Ellipses, Paris,2004 ; Cyrill CHATAIL, Finances Publiques, Paradigme publications universitaires,Paris, 2004; Maurice BASLE, Le Budet de l Etat, Editions La Découverte, Paris 1997; Le Budget de l Etat, Instıtut Français des Sciences Administratives, Economica, Paris,1988; Pierre LEQUERET, Le Budget de l Etat (Préparation,Exécution,Contrôle), La Documentation Française,Paris, 1981; François DERUEL, Finances Publiques, Mémentoz Dalloz, Paris;Prof. Dr. Kamil TÜĞEN; Devlet Bütçesi,Bassaray Matbaası,İzmir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrenci merkezli teorik anlatım ve güncel olaylar üzerine tartışmalı uygulamalar |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Tel: 0 232 420 41 80 E-Posta: kamil.tugen@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe 09:30-17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|