Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ÖMÜR NECZAN ÖZMEN |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrenicilere sosyal etkileşimin etkilerini ve çıktılarını çalışmayı sağlamaktır. Bu ders birey ile bir grup insan arasındaki ilişkiyi içermektedir; benliğin gelişimi, bir sosyal aktör olarak bireyin davranışları üzerindeki etkileri, örneğin sosyal etkileşim, sosyal motifler, örneğin agresyon ve diğerkamlık, sosyal etkileşimin detaylı bir analizi; gruplarda yer alan süreçler, uyum, üretkenlik ve liderliği içeren süreçler. Bu ders birey ile toplum arasındaki statü kazanımı, sağlığı etkileyen sosyal etkiler ve sapkın davranışlar gibi bağlantıları irdeleyerek sonuçlandırılmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
De Lamater, J., Myers, D.J., 2009. Social Psychology. McGraw Hill Co., Inc., New York |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Derste iki tane uzun vaka analizi olacaktır; vize ve final sınavları yerine geçecek olan bu çalışmalar anlayabilme ve sentezleyebilme üzerinden olacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Dersin en az %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr.Ömür Timurcanday Özmen |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|