Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ENGİN ÖZGÜL |
Dersi Alan Birimler |
İşletme Doktora |
Dersin Amacı |
Pazarlama araştırmaları ile ilgili doktora düzeyinde kuram ve uygulamalı bilgi ve becerilerin geliştirilmesi |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Mahir Nakip (2008) Pazarlama Araştırmaları, Seçkin Yayıncılık, Ankara. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konu anlatımı, örnek olay çözümü, soru-cevap ve ödev sunumu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin , araştırmacının gerektirdiği düşünsel ve davranışsal niteliler verilen örnek olaylarda geliştirdiği yaklaşımların niteliği değerlendirilerek, pazarlama sürecinin planlanması ve uygulanması becerisi dönem sonu araştırma projesi ile, araştırma yönetimi seçim ve uygulamalası ile verilerin analiz, yorum ve raporlama yetkinlikleri ise sınavlar, laboratuar uygulamaları ve derse sırasındaki katılımları yolu ile ölçülecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derse katılım önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Engin ÖZGÜL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|