Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. MEHMET FARUK DÜZGÜN |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
İleri zorluk seviyesindeki eserlerin çalışılarak tanınmasını, öğrencinin alanı ile ilgili araştırmalar yaparak bilgisini arttırmasını, alanı ile ilgili eğitim yöntemi hakkında bilgilenmesini sağlamaktır. Devlet Senfoni Orkestraları, Devlet Opera ve Balesi Orkestralarına sanatçı yetiştirmek, eğitim öğretim kurumlarına akademisyen yetiştirmek adına, gerekli teknik seviye, ve müzikal ifadeyi geliştirmek üzere. Barok, Klasik, Romantik, Modern Dönem eserlerini inceleyerek repertuar geliştirmek ve incelemek, toplum önünde çalmaya yönelik resital ve konserler vermektir.bilgilenmesini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: E. Boza '' ciaccona '' S.Sulek sonata, P.Bonneau Fantasie Concertante, A. Nesterov Concerto, A.Pryor 22 BLUE BELLS OF SCOTHLAND, F.Marten '' Ballade''K.Serocki'' Sonatina '' P.Hindemith sonata |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
: Solo resitaller, oda müziği ve orkestralarda çalmak , dönem ödevleri,workshop,kurs,bireysel ders. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Derse Katılım+Ödev+Proje(Konser, Resital) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
faruk.duzgun@hotmail.com tel: 4129471 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|