Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sağlık Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. GÜL HÜRAY İŞLEKEL |
Dersi Alan Birimler |
Tıbbi Biyoloji ve Genetik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı temel laboratuvar ilkelerini ve ileri elektroforez teknikleri, sıvı kromatografisi tandem kütle spektrometresi, gaz kromatografisi kütle spektrometresi, nefelometre türbidimetre atomik absorbsiyon spektrometresi, izoelektrik odaklama gibi ileri laboratuvar yöntemlerini öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. DNA Repair and mutagenesis, Errol C. Friedberg, Graham C. Walker, Wolfram Siede,Richard D. Wood, Roger A.Schultz and Tom Ellenberger Second Edition ASM Press, Washington DC, 2006 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders, teorik ve uygulama bölümlerinden oluşmaktadır. Teorik bölümde ilgili dersin temel prensipleri ve ilgili yöntemle ilgili prosedürler verilmektedir. Uygulamada edindikleri bilgileri laboratuar defterlerine aktarmaları beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Kavrama, öğrenme, analiz etme, karşılaştırma, uygulama, interaktif katılım |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
) Derse öğrencilerin konuyu okumuş olarak gelmeleri beklenmektedir. Mazeret durumlarında ders öğretim üyesini önceden bilgilendirmesi beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-posta. huray.islekel@deu.edu.tr Telefon: 412 44 08 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma günleri 12.30-13:30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|