Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 
| Dersin Düzeyi | 
| Doktora | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF.DR. ALİ AKSU | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Fransızca Öğretmenliği Doktora | 
| Dersin Amacı | 
| Bilimsel çalışmaların yürütülme sürecinde bilim felsefesi ve etiğine ilişkin temel kavramları bilen, bilim etiği konusunda sorumluluk sahibi olan ve etik kurallara uyan bilim insanlarının yetişmesine katkıda bulunmaktır. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| A. Koyre, Yeni Çağda Bilimin Doğuşu (Ara Yay.) | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Sunum, grup çalışması, beyin fırtınası, doküman çözümleme, durum çözümleme. | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Öğrencilerin ödevleri yarıyıl içi çalışma notuna ve final notuna doğrudan eklenerek değerlendirmeye alınacaktır. Sınav tarihleri ders planında belirtilecektir. Sınav tarihleri kesinleştiğinde, tarihlerde değişiklik yapılabilir. | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Dönem içi çalışmalara katılım ve yazılı ödevler, dönem sonu final ödevi ve özet rapor sunumu | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| 1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur.  | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| ali.aksu@deu.edu.tr | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| Hafta içi çalışma saatleri | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 