Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eğitim Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Biyoloji Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Okuma kültürünü edinme sürecindeki temel sorunlara çözüm önerileri geliştirebilmek |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Moorman, K. ve A. Ram. (1994). A Functional Theory of Creative Reading. Technical Report Series. Atlanta, Georgia: College and Computing Georgiaİntsitute of Technology. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
değerlendirme kriteri |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derslerin en az %70'ine katılmak zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ali.turkel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders öncesi ve sonrası 20'şer dakika. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|
|