Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 
| Dersin Düzeyi | 
| Yüksek Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF.DR. KEMAL YÜRÜMEZOĞLU | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Fizik Öğretmenliği Yüksek Lisans | 
| Dersin Amacı | 
| Bu dersin amacı, sorgulama temelli bilim öğrenme- öğretme çerçevesinin kuramsal temellerini ortaya koymak, bu temelden yola çıkarak sorgulama temelli öğretim uygulamaları geliştirmek ve örnek öğretim uygulamaları yapmaktır | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Sorgulama Temelli Bilim Öğretimi, Ortak-grup halinde öğrenme, tartışma, projelendirme | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||
| 
 
 *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Yayımlanmış bilimsel bir kaynaktan/dergiden sorgulama temelli bir öğretim örneğini analiz etme (%50), sorgulama temelli bir öğretim tasarlama, uygulama ve değerlendirme (%50) | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Yayımlanmış bilimsel bir kaynaktan/dergiden sorgulama temelli bir öğretim örneğini analiz etme (%50), sorgulama temelli bir öğretim tasarlama, uygulama ve değerlendirme (%50) | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| kemal.yurumezoglu@deu.edu.tr, kemal.yurumezoglu@gmail.com | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| - | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 