Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Resim Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ BORGA KANTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Resim Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Türkiye'de günümüz sanatına ilişkin bir tarihçe araştırmasını gündeme getirmek. İkinbinlerin başından itibaren ülkemizdeki gerçekleştirilen çalışma örneklerinden başlayarak, güncel sanatın bugününe kadar gelen sürecine odaklanmak. Bu süreci, sosyo,politik, psikolojik yönleriyle araştırmasını yapmak, metinler ve sanat üretimleri eşliğinde tartışmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1.KORTUN, Vasıf, KOSOVA,Erden, Ofsayt Ama Gol, Dijital Yayın, SALT yayınları, 2014 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Görsel ve işitsel sunumlar, referans metinler üzerinden gerçekleştirilecek seanslar, ve bunlar üzerine öğrencilerin kişisel yorumlama ve tartışma becerilerini koyarak üretecekleri yeni yorumlar, yeni metinler ve sözel tartışmalar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrenciler dönem ortasında hazırladıkları ön araştırma ödevini teslim edecekler ve derste sunacaklardır. Sonrasında ise dönem sonunda yaptıkları ön araştırmanın projeye dönüştürülmüş halini dönem sonu final projesi olarak teslim edeceklerdir. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
borgakanturk@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|