Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MÜNİRE NALAN DEMİR |
Dersi Alan Birimler |
Biyoteknoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Nanomateryal ve nanoteknolojiler, materyal bilimi topluluğunda son zamanlarda meydana gelen ilerlemeler sonucunda gelişmiştir. Nanomateryaller; yaygın tüketici ürünleri, otomotiv ve diğer endüstrilerde ve ayrıca medikal uygulamalarda yaygın bir şekilde kullanılmaktadır. Dersin amacı; nanomateryallerin özelliklerinin incelenmesi, nanomateryallerin sentez ve karakterizasyon yöntemlerinin ele alınması, nanomateryal ürün biçimlerinin tanıtımı ve sağlık ve çevrede nanomateryal uygulamalarının ele alınmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Hosono, H., Mishima, Y., Takezoe, H., MacKenzie, K.J.D., (eds.), Nanomaterials: From Research to Applications: Elsevier, NewYork, 2006. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sunumlarda verilen temel kavramları anlamlı öğrenmesi, kavramların birbirleri ile ilişkilendirmesi, sebep-sonuç ilişkilerini kurulabilmesi ve soru veya problemlere yönelik mevcut bilgilerini kullanarak yorum yapabilmesi ve fikir üretiminin değerlendirilmesi ara sınav, final sınavı, ödev ve sunumlarla gerçekleştirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 13.30 - 15.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|