Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MÜNİRE NALAN DEMİR |
Dersi Alan Birimler |
Biyoteknoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders kapsamında; öğrencilerin biyoteknloloji ve biyotıpta nanoteknolojinin uygulamalarını kavramaları amaçlanmaktadır. Bu ders, nano-boyutlu biyomalzemelrin gelişimi, bu malzemelerin tıp bilimi ve biyoteknolojik araştırmalardaki uygulamalarını, nanobiyoteknolojinin geleceğini, nano-fabrikasyon teknolojisini kapsar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Renugopalakrishnan, V., Lewis, R. V. (Eds.), 2006, Bionanotechnology: Proteins to Nanodevices. Published by Springer. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
sunum, soru-cevap tekniği, ödev |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Arasınavın %20si, final sınavının %40ı ve ödevin %40ı öğrencinin başarısını belirleyecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70 ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saati ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
DEU Science Faculty Chemistry Deparment |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|