Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. AZİZE AYOL |
Dersi Alan Birimler |
Çevre Bilimleri Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, Su Kalitesini korumak üzere temel prensiplere dayalı olarak, atıksu arıtımına yönelik mühendislik yaklaşımlarını irdelemektir. Atıksu arıtma proseslerinin teorik ve uygulamaya esas tasarımı detaylı olarak ele alınmaktadır. Ders içeriğinde belritildiği gibi ders, fiziksel, kimyasal ve biyolojik atıksu arıtma proseslerini kapsamaktadır. Ayrıca uygulamaya yönelik olarak, verilecek ödev ve problemlerle öğrencilerin tasarım esaslarını daha iyi geliştirmelerine yönelik olarak düzenlenmiştir. Atıksu arıtma proseslerinin tasarımı ve işletilmesi detaylı olarak verilmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Metcalf & Eddy, "Wastewater Engineering-Treatment, Disposal, Reuse", McGraw |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, bilimsel tartışme ve ödev ve problemler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
I Vize (%17.5) + II. Vize (%17.5) + Ödev-Quiz (%15) + Final (%40) + Sınıf içi derse katılım (%10) |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr. Ayşe Filibeli, Çevre Müh. Bölümü, A323 nolu Oda, Tel:232-3017117 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Prof.Dr. Ayşe Filibeli, Salı 5-6, Çarşamba 7-8. Saatler |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|