Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. OSMAN ERSİN KORALAY |
Dersi Alan Birimler |
Jeotermal Enerji Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı paleojeotermal sistemleri tartışmaktır. Geçen 20 yılda çalışan aktif jeotermal sistemler, hidrotermal maden yataklarının oluşumu sırasında meydana gelen süreçlerin anlaşılmasını sağlar. Jeotermal sistemler geniş bir jeolojik yelpazede yer alır ve cevher oluşturan farklı bir türdür. Öte yandan paleojeotermal sistemlerde faylanmış ve graben alanlarında yer almasından dolayı alterasyon, tektonik ve jeoloji açısından aktif jeotermal sistemlerle benzerdir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Hedenquist, J.F., 1996. Hydrothermal systems in volcanic arcs: Origin and exploration for epithermal gold deposits.Mineral Resources Department Japan. Corbett, G. And Leach, T.M., 1994. Southwest Pacific Rim gold-copper systems: Structure, alteration and mineralization. Society of Economic Geologist Special Publication Number 6. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders teorik sunum ve uygulama biçimindedir. Tüm sınıf üyelerinin ders ve seminer saatlerine katılması ve tartışma oturumlarında yer alması beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1-5 Ödev ve final + bütünleme sınavı ile değerlendirilecek |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç.Dr.O. Ersin KORALAY |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Öğleden sonra hergün 14:00 - 15:00 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|