Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Kimyası Doktora |
Dersin Amacı |
Bu derste, farklı uygulama koşulları altında yeni veya mevcut kimyasal oşinografik analizlerin kullanımı ve yöntemlerin spesifik olarak planlanması, temel çalışma yöntemlerinin detaylı bir şekilde verilmesi, bütün yöntemler için kara ve deniz koşullarında karşılaşılan güçlüklerin açıklanması ve deniz kimyasında analitik tekniklerin yeni uygulamalarının verilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
-K. Grasshof, M. Ehrhardt, K. Kremling, Methods of Seawater Analysis, Second, Revised and Extended Edition, 1983, 418p. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders; ders ve laboratuarda uygulama formatında yapılacaktır. Dersi alan tüm öğrencilerin hem derse, hem laboratuar uygulamalarına hem de deniz çalışmasına katılması gerekmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencilerin her hafta işlenecek konularla ilgili bölümleri okuyarak derse gelmeleri ve sınıftaki tartışmalara katılarak başarılı olmaları gereklidir. Ders konuları kapsamında yapılacak laboratuar çalışmalarına katılmalıdır. Sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. Derslere %75 devam zorunluluğu vardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Filiz KÜÇÜKSEZGİN |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı-Çarşamba |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|