Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, denizel sismik çalışmaları ve ölçüm teknikleri gibi deniz jeofiziği alanındaki yeni gelişmelere yer vermektir. Başlıca konu başlıkları: Denizel kabuk sismik çalışmaları ve ölçüm teknikleridir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Ders Kitabı: Bott, M., H.P. 1971 The Interior of the earth , Edward Arnold (Published) Ltd. London. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlar, deniz jeofiziğinde derin sismik yöntem hakkında bilgi elde edilmesi ve yöntemin uygulanması becerisini ölçecektir. Her sınav sınıf materyalini kapsayacak ve ödev olarak verilen uygulamaları içerecektir. Öğrencinin problemler üzerinde çalışması ve bunları anlaması, öğrencinin dersi başarı ile tamamlayabilmesi için şarttır. Öğrencilerin dersin içeriği ile ilgili herhangi bir konuda sunumlar hazırlaması ve hazırlanan sunumların sınıf içinde tartışmasının gerçekleştirilmesi ile öğrencilerin tartışma, derse katılım ve yorum kabiliyetleri geliştirilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Sınavlarda her bir bölümden bir ana konu yer alacaktır. Her bir konuya ilişkin bir ya da daha fazla soru sorulacaktır. Sınav sorularının puan değerlendirmesi öğretim üyesinin belirlediği puan sistemine göre gerçekleştirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Deniz Bilimleri ve Teknolojisi Enstitüsü |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|