Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MUSTAFA SERHAN KÜÇÜKA |
Dersi Alan Birimler |
Enerji Doktora |
Dersin Amacı |
Yangınlar ve alevler, ısıtma için yakıt yanması, güç(elektrik) üretimi için kömür ve petrol yanmalı güç santralları hepsi yanma fenomeni(kavramı) ile ilgilidir. İstenmeyen yangınları önlemek için ve katı, sıvı ve gaz yakıt ürünlerinin kullanımı için yanma kavramı karakteristikleri ni detaylı olarak öğrenmeliyiz. Bu yüzden yanma mekanizmasının anlaşılması ve temel mühendislik çözümlerinin verilmesi bu dersin amacıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: A.Murty Kanury, Introduction to Combustion Phenomena, Gordon and Breach Science Publishers, New York 1982. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders öğretim üyesi sunumları ve tartışma formatında öğretilmektedir. Bütün öğrencilerin ders ve seminer saatlerine ve tartışma oturumlarına katılımı beklenmektedir. Ders notlarının yanı sıra, o hafta için belirlenen grupların hazırladığı ve tartışama oturumu açılmak için sunulan grup sunumları yapılacaktır. Ayrıca Öğrenciler ödev, haftalık rapor ve dönemlik rapor hazırlayacaktırlar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ismail.tavman@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 9:00-11:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|