Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ABDULLAH SEYRANKAYA |
Dersi Alan Birimler |
Cevher Hazırlama Bütünleşik Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders kapsamında, bir cevher hazırlama ve zenginleştirme tesisi için fizibilite çalışmaları, numune alma, karakterizasyon, laboratuarda yapılacak testler, test sonuçlarının analiz edilmesi, cihazların boyutlandırılması, cihaz özellikleri ve cihaz seçimini etkileyen faktörler, dizayn kriterleri, akım şeması geliştirme, temel devreler, yardımcı ekipmanların (pompalar, atık havuzları, toz toplama sistemleri vb.) dizaynı ve parametreleri, yatırım ve işletme maliyeti hesaplamaları yer almaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Mineral Processing Plant Design, Practice and Control. Eds.: A. L. Mular, D. N. Halbe and D. J. Barratt,vol:1-2, SME, Littleton, Colorado, 2002, ISBN:0-87335-223-8. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sözlü sunum ve görsel anlatım; Laboratuvar uygulamaları; Rapor/Ödev hazırlama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ1-6: Ara Sınav, Ödev ve Sunumlarla değerlendirilecek |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Abdullah SEYRANKAYA: a.seyrankaya@deu.edu.tr Tel: +90 232 301 7519 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|