Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. NİHAL AKYOL |
Dersi Alan Birimler |
Jeofizik Mühendisliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Depreme dayanıklı yapı tasarımı için, öncelikle yapıların maruz kalacağı yer hareketinin ve ilgili parametrelerin tanımlanması gerekmektedir. Yer bilimcilerin amaçlarından biri bu parametreleri tanımlamak ve mühendislik uygulamalarının kullanımına sunmak olmalıdır. Bu ders, Mühendislik Sismolojisinde ki anlamıyla, yer hareketi parametrelerinin tanımlanması ve tayini ile ilgili açıklamalar içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders, ödev/sunum, dönem içi ve dönem sonu sınavları |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü Yüksek Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarına göre öğrencinin başarı notu belirlenir. |
Değerlendirme Kriteri |
Ödevler: % 25 (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ4, ÖÇ5) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders sunum ve tartışma formatında işlenir. Tüm sınıf üyelerinin ders/sunum ve tartışma oturumlarına katılması beklenir. Öğrenciler tarafından hazırlanmış olan ödevler tartışmaya açılır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Jeofizik Mühendisliği Bölüm, Tınaztepe kampusü, 35160 Buca, İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 13:00 ... 15:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|