Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ALİ TOPAL |
Dersi Alan Birimler |
Ulaştırma Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, beton kaplamalarda kullanılan malzemeler, bu malzemelere uygulanan deneyler ve beton yollarda kullanılabilirlikleri, kaplama tasarımı, kaplama yapımı, bakım ve onarımı ilgili açıklayıcı bilgiler vermektir. Bunun yanında, ülkemizde ve dünyada beton kaplama yapım teknikleri ve standartları üzerinde durularak, son yıllarda beton yollarla ilgili düzenlenen seminer ve konferanslarda esnek üstyapılara göre üstünlükleri dile getirilen ve deneme yol kesimleri yapılan beton yol üst yapıları için nitelikli personel yetiştirilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin konu anlatımı ve tartışma formatında yapılması tasarlanmıştır. Öğrencilerin derslere ve dönem ödevi sunumuna katılmaları beklenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1-2-3-4-5: Ara sınav ve finalde sorulan sorular ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam nihai değerlendirmede dikkate alınacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Ali TOPAL, ali.topal@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönemin ders programı oluşturulduğunda öğretim üyesi tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|