Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu ders, denizden elde edilen doğal kaynakların organizasyonu ve planlanması kapsamında deniz ortamının yönetimi üzerine odaklanmıştır. Deniz kaynaklarının ve deniz alanı yönetimi daha karmaşık hale geldikçe, sürdürülebilir kalkınmanın birincil bir değerlendirilmesi gerekli olmaktadır ve bu derste bu bakış açısı ile deniz çevresi incelenecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Carter, R.W.G., Coastal Environments, 1991. Academic Press Limited, London. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders; ders, sınıfta sunum ve tartışma biçiminde öğretilir. Tüm sınıf öğrencileri hem derse devam etmek hem de tartışma oturumlarına katılmak zorundadır. Dersin öğretilmesi yanında grup sunumları belirlenir ve öğrenciler grup içinde tartışmalara katılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencilerin her hafta işlenecek konularla ilgili bölümleri okuyarak derse gelmeleri ve sınıftaki tartışmalara katılarak başarılı olmaları gereklidir. Gerek sunumlarda, gerekse de sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. Derslere %75 devam zorunluluğu vardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Filiz Küçüksezgin |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma, Pazartesi |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|