Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. TOLGA OYMAN |
Dersi Alan Birimler |
Ekonomik Jeoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Dersin Amacı: Hidrotermal çözeltilerin tarifi ve özellikleri, volkanoplutonizma ile ilgili karasal ve denizaltı hidrotermal işleylerinin hüküm sürdüğü yerler ve bundan sonuçlanan çok çeşitli maden yatakları, rift birlikteli hidrotermal sistemler, metamorfik ve kabuk kökenli hidrotermal sistemler, değişik hidrotermal sistemleri belirlemede alterasyon minerallerinin yararı ve sıcaklık/pH koşulları ve bu sistemlerin oluşturduğu yatakların aranma stratejileri. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Lentz, D.R., 1994, Alteration and alteration processes associated with ore-forming systems, GAC, Mineral Deposits Division, Short Course, Waterloo, Ontario, Canada. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Teorik anlatım ve uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Teorik ve pratik bilginin uygulama ve sınav ile belirlenmesi |
Değerlendirme Kriteri |
Teorik ve pratik bilginin uygulama ve sınav ile belirlenmesi |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devamlılık ve tartışmalara katılım değerlendirmede önemli rol oynar |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-mail: huseyin.yilmaz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı ve Çarşamba günler 10.00-11.30 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|