Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. BURAK FELEKOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Yapı Malzemesi Bütünleşik Doktora |
Dersin Amacı |
Ders kapsamında temel reolojik özelliklerin inşaat mühendislerine tanıtılması ve beton bileşenlerinin seçiminin reolojik davranış dikkate alınarak yapılmasını sağlamaktır. Dersin diğer bir amacı da öğrencilere taze betonla ilgili şantiyede karşılaşılabilecek yerleştirme problemlerine çözüm getirme becerisini kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: - Banfill, P.F.G. (editor) The rheology of fresh cement and concrete, Liverpool, (1990), 373p. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin kapsamı; konu anlatımı, ödev çalışmaları ve öğrenci sunumlarından oluşmaktadır. Öğrenciler ilk ödevde reolojik modelleri çıkartacak, ikinci ödevde ise reoloji konusunda bir makale çevirisi ve sunumu hazırlayacaklardır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Tüm öğrenme çıktıları; vize, final sınavlarında sorulacak sorularla ve laboratuvar çalışması raporlarıyla değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ödevler, proje raporları ile laboratuvar çalışmaalrı ve derse devam değerlendirmede ayrıca dikkate alınacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd.Doç.Dr.Burak Felekoğlu (burak.felekoglu@deu.edu.tr) |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem açıldığında duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|