Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
HATİCETÜL KÜBRA YENİ |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Elektronik tablolama veya hesaplama programı olarak da adlandırılan Excel programını etkin bir şekilde kullanarak, girilen veriler üzerinde hesap yapabilme, istenen bilgileri kolayca sıralamayı, matematiksel işlemleri çok hızlı yapmayı ve konuyla ilgili raporlar, grafikler, tablolar ve etkili, detaylı bilgilendirme yapabilme becerisi kazandırmak, Ayrıca Temel Veritabanı (database) programını etkin bir şekilde kullanarak, istenen bilgilere kolayca erişip konuyla ilgili raporlar, grafikler, tablolar ve etkili, detaylı bilgilendirme yapabilme becerisi kazanmış bireyler yetiştirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, Örnek Sunumlar, uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yazılı Sınav - Ödev Raporu |
Değerlendirme Kriteri |
Vize sınavı %30, Performans Ödevi %20, Final Sınavı / Bütünleme %50. Dönem sonunda yüz üzerinden 60 ve üzeri alanlar başarılı sayılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, SHMYO Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları çerçevesinde yapılır ve değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Öğr.Gör.Haticetül Kübra YENİ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dersin olduğu gün/günler |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|