Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF.DR. FERHAT HACIALİBEYOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
|
Mimarlık |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı, yapılı ve doğal çevreyi yer, bağlam, ölçek ve program verileri ile birlikte tanımlamak üzere kurgulanmış, belirli bir yapı tipolojisi üzerine bir tasarım projesi çözümlemektir |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
MİM 3503 - MİMARİ TASARIM III |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
İlan Edilecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Öğrenim süreci Proje/Problem Tabanlı Öğrenme üzerinden gelişir. Öğrenciler onlara yönlendirilen bağlamsal ve mekânsal problemlere/sorulara yanıtlar geliştirir ve kritikler/eleştiriler alarak ilerlerler. Sınıf içi uygulamalar (kritikler) ile arada ve finalde yapılan jüriler sayesinde öğrenim süreci gözlemlenir ve kayıtlanır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Final Jüri (%100, ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3, ÖÇ4, ÖÇ5): Mimari tasarım problemini çok yönlü bir biçimde ele alma ve araştırmaya dayalı bir mimari tasarım projesi geliştirme sürecinin bütününe yönelik bir değerlendirmeyi kapsayan bir final sınavı niteliğindedir. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Final Jüri (%100) (ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3, ÖÇ4, ÖÇ5) |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Doç.Dr.Ferhat Hacıalibeyoğlu - f.hacialibeyoglu@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Duyurulacaktır |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
