Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. TUTKU DİDEM ALTUN |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı özel yaşam alanı, özel-kamusal ilişki(ler) zinciri, bu ilişkiler zincirinin mekansal karşılıkları ve mimari tektonik kavramlarını algılamak-yorumlamak; bu kapsamda ağırlıklı olarak özel yaşam alanı teması çerçevesinde eğim/kot ilişkilerini gözeterek kurgulanan bir ya da birden çok tasarım projesi çözümlemektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MİM 1505 - GRAFİK İLETİŞİM I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Öğretim üyeleri tarafından verilecek olan eğitim materyalleri ve çalışma kağıtlarıdır. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrenim süreci Proje/Problem Tabanlı Öğrenme üzerinden gelişir. Öğrenciler onlara yönlendirilen mekansal problem/sorulara yanıtlar geliştirir ve kritikler/eleştiriler alarak ilerlerler. Sınıf içi uygulamalar (kritikler) ile; arada ve finalde yapılan jüriler sayesinde öğrenim süreci gözlemlenir ve kayıtlanır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Stüdyo kapsamında süreç ve sonuç üzerinden bütüncül bir değerlendirme yapılarak başarı notu %100 Proje olarak tanımlanır. |
Değerlendirme Kriteri |
Final jürisi: ÖÇ1, ÖÇ2, ÖÇ3, ÖÇ4, ÖÇ5 |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
- Her derse gerekli malzeme, ve donanım ile katılmak gerekmektedir |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
didem.akyol@deu.edu.tr /232 301 84 82 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Stüdyo saatleri |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|