Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Şehir ve Bölge Planlama |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Şehir ve Bölge Planlama |
Dersin Amacı |
Bu ders, şehir planlama meslek alanının tanıtımını, meslek örgütlülüğü ve uygulama alanına ilişkin bilgilendirmede bulunmayı, sorunların anlaşılmasını sağlamayı ve mesleğe hazırlamayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Referanslar: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders konferanslar biçiminde yürütülecek, öğrencilere 2. haftada verilecek ödevler, yine konferanslar şeklinde sunulacaktır. Ayrıca ders kapsamında, çeşitli meslek insanlarının katılımıyla paneller düzenlenecek, örnek mesleki sorun çözümüne yönelik atölye / seminer düzenlenecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Tanıma ve saptamalar (kavrama) ara sınav ve final sınavı ile ölçülecek, sorgulama (analiz) ve uygulamalar (uygulama) ödev çalışmaları ile ölçülecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Bu ders, ders kapsamında geliştirilen konferanslar, panel, seminer ve tartışmalar ile ödev sunumları yoluyla verilecektir. Programın 12 haftasında dersin 15-20 dakikalık bölümü mesleki alandaki güncel gelişmelerin tartışılmasına ayrılacak, öğrencilerin interaktif katılımı beklenecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
tolga.cilingir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 10.30-12.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|