Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Şehir ve Bölge Planlama |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Şehir ve Bölge Planlama |
Dersin Amacı |
Bu ders öncelikle iş hayatında ve yazışmalarda yabancı dil olarak İngilizcenin kullanımında yararlı olabilecek, dilin gramer yapısına ilişkin genel bilgilerin verilmesini amaçlamaktadır. Ayrıca lisansüstü eğitim ya da iş başvuruları sırasında gerekli olabilecek özgeçmiş formunun ve niyet mektubunun hazırlanmasında dikkat edilecek konular üzerinde durmayı, ulusal ve uluslararası ölçekte yapılan yabancı dil sınavlarına başvurular ile sınavlarda yer alan soru kalıpları hakkında bilgi verilmesini hedeflemektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Davis, R., Lingham, C.H. ve Payne, G.I. (2003), Business English Workbook, Ginn and Company, London |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders konferans sunumlar biçiminde işlenerek öğretilecek, öğrenciler derse devam ederek aktarılan konferans sunumları dinleyerek öğrenecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Tanımlama ve Hatırlama Ara Sınav Değerlendirmesi ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, okuma listesi ve görsel malzeme üzerinden konferans sunumlar ve tartışmalar biçiminde sürdürülecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ahu.dalgakiran@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 14.00-14.45 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|