Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Makina Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. LEVENT MALGACA |
Dersi Alan Birimler |
Makina Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Dersin amacı akışkan gücü sistemlerinin tasarımını ve analizini ve otomasyon uygulamalarını modern bilgisayar destekli mühendislik araçlarını kullanarak öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Fluid Power with Applications, 6th Ed.,A. Esposito, Prentice Hall,0-13-060899-8,USA,2003 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunumlu ders anlatımı, ödevler ve bilgisayar uygulaması, laboratuar deneyi. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Haftalık programa uygun olarak teorik bilgi örneklerle verilir. Her hafta o haftanın konusu ile ilgili ödevler verilir. Bir hafta sonraki görüşme saatinde öğrencilerin ödev ile ilgili soruları cevaplandırılır. Sınavların düzenlenmesi ödevleri çözen öğrencilerin başarılı olmasına yönelik olarak yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
Haftalık programa uygun olarak teorik bilgi örneklerle verilir. Her hafta o haftanın konusu ile ilgili ödevler verilir. Bir hafta sonraki görüşme saatinde öğrencilerin ödev ile ilgili soruları cevaplandırılır. Sınavların düzenlenmesi ödevleri çözen öğrencilerin başarılı olmasına yönelik olarak yapılır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
levent.malgaca@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|