Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. OKAN FISTIKOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Kentsel su temini, kullanılmış suların uzaklaştırılması ve yağmursuyu drenaj sistemlerinin planlanması ve projelendirilmesi konularında temel hidrolik, hidrolojik ve ekonomik esasları öğretmek, bu dersin temel amacıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
İNŞ 3024 - SU YAPILARI |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Su Yapıları , Ü. Öziş, Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yayınları, İzmir, 1983. Su getirme ve kanalizasyon sistemlerinde sayısal örnekler , Benzeden, E.; Öziş, Ü.; Özdağlar, D., Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yayınları, İzmir, 2009. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derste yapılan görsel sunumlar ve sunum slaytları, gerçekleştirilen sınıf içi uygulamalar, proje ödevi ve sınavlar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Proje teslim etmeyen final sınavına giremez. |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1, 2, 3: Ara sınav/finalde sorulan sorular yanında proje ödevi ile de değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ödev teslim etmeyen öğrenciler devamsız sayılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd.Doç.Dr.Okan Fıstıkoğlu, İnşaat Mühendisliği Bölümü 3. Kat B321 nolu oda. 232 3017026 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönemin ders programı oluşturulduğunda öğretim üyesi tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|