Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ AHMET ALKAN |
Dersi Alan Birimler |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Su yapıları I dersi kapsamında görülen su kuvveti sistemlerini , su gücünün elektrik enerjisine dönüştürülmesinde kullanılan sistemleri uygulayabilmesini sağlamak. Elektrik enerjisi ihtiyacının karşılanmasında kullanılan enerji kaynaklarının tanınmasına yönelik olarak birer ödev hazırlanması ve sunulmasını sağlayarak araştırma yapma, sunum ve rapor hazırlama becerisi kazandırmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
İNŞ 3024 - SU YAPILARI |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
-Su Yapıları, Ü. Öziş, Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yayınları, İzmir, 1983. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derste yapılan görsel konu sunumları izleme, matematiksel uygulamaları yapma, ders öncesi ve ders sonrası ilgili kaynakları okuma. Ödev hazırlama ve hazırlanan ödevin sunulmasıyla. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Bir vize (%25) ağırlıklı, bir ödev (%25) ağırlıklı, final (%50) ağırlıklı olarak değerlendirmede dikkate alınacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Bir vize (%25) ağırlıklı, bir ödev (%25) ağırlıklı, final (%50) ağırlıklı olarak değerlendirmede dikkate alınacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ALKAN, ahmet.alkan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönemin ders programı oluşturulduğunda öğretim üyesi tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|