Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. AYŞE FİLİBELİ |
Dersi Alan Birimler |
Çevre Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencilere akışkanlar mekaniğinin temel kavramlarının verilerek; sıvı ve gaz akışkan akımlarının statik ve dinamik ortamda davranışını ortaya koyan temel bilgileri kullanma becerisi kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Fluid Mechanics with Engineering Applications,B. Joseph ,E. Franzini, John Finnemore ,McGraw Hill Comp.,1997. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin Sunumu + Örnek Uygulamalar + Ödev + Quiz |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dönem içinde yapılacak olan 1 adet Ara Sınav, öğrencinin derse katılımını değerlendirmek üzere yapılacak sınıfiçi yoklama (quiz) ve ödevler değerlendirilerek öğrencinin yıliçi notu belirlenecektir. Final sınavı değerlendirmesi ile birlikte yarıyıl sonu geçme notu verilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Yapılan ara sınav, sınıfiçi uygulamalar (quizler), ödevler ve öğrencinin derse katılımı değerlendirilerek, final sınavı ile birlikte yılsonu geçme notu belirlenecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencinin ara sınava ve sınıfiçi uygulamalara (quiz) katılımı ve dönem içinde verilen ödevleri zamanın teslim etmesi gerekmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr. Ayşe Filibeli : Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Çevre Mühendisliği Bölümü, Tınaztepe Yerleşkesi 35160-Buca/İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Prof.Dr. Ayşe Filibeli : Salı 5-6, Çarşamba 7-8 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|