Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SERKAN GÜNEL |
Dersi Alan Birimler |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Dersin amacı farklı nümerik yöntemleri çok fazla sayıda değişken içeren çeşitli elektrik-elektronik mühendisliği problemlerinin hızlı ve etkin çözümünde kullanmaktır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Steven C. Chapra, Raymond P. Canale, Numerical Methods for Engineers, McGraw-Hill, 2009. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Aktif tartışmalı dersler, vize ve final sınavları, laboratuar çalışmaları, yazılım tabanlı ödevler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin ders çıktıları içinde yer alan teknikleri kullanabilmeleri ve hesaplamaları yapabilmeleri 1 vize ve 1 final sınavı ile ölçümektedir. Öğrencilerin öğretilen teknikleri uygulamalar üzerinde kullanabilmeleri ve yorumlayabilmeleri, farklı elektrik-elektronik mühendisliği problemlerini çözmek üzere hazırladıkları yazılımlardan oluşan 10 laboratuar deneyi ile ölçülmektedir. Ders notunun 20% si vize, 15% i ödev, 15% i laboratuar and 50% si final sınavı notundan oluşmaktadır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
serkan.gunel@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başında belirlenir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|