Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF.DR. BURAK ŞENGÖZ |
Dersi Alan Birimler |
|
Endüstri Mühendisliği |
Dersin Amacı |
|
Yol üst yapısı çeşitleri ve birbirlerine göre avantajları/dezavantajları ele alındıktan sonra, özellikle esnek yol üst yapısında kullanılan malzemelere ilişkin ayrıntılı deney yöntemleri, ilgili standartlar anlatılacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Derste yapılan görsel sunumlar ve sunum slaytları (dersten önce okumaları için öğrencilere e-mail ile gönderilecektir) sunumu. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
ÖÇ 1-2,3: Ara sınav ve finalde sorulan sorular ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Derse devam değerlendirmede dikkate alınacaktır. Dönem başında öğrencilere dönem ödevi konuları ve yazım kuralları dağıtılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Prof.Dr. Burak ŞENGÖZ: burak.sengoz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Dönemin ders programı oluşturulduğunda öğretim üyesi tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
