Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ.DR. ÖKMEN SÜMER |
Dersi Alan Birimler |
|
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Amacı |
|
Mühendislik öğrencilerinin geçmiş uygarlıkların etkilendiği büyük depremlerin izlerini inceleyen arkeosismoloji bilim dalına olan ilgisini çekmek, yer bilimsel çerçevede mühendislik becerilerini artırmalarını sağlamak ve entelektüel açıdan gelişimlerine katkıda bulunmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Stiros, S. & Jones, R. E. (1996). Archaeoseismology. British School at Athens, Fitch Laboratory Occassional Paper 7, Institute of Geology & Mineal Exploration, 268 p. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
1. Ders/Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
|
Değerlendirme Kriteri |
|
Takım çalışması sunumundan alınan geri bildirimlerle, gerek öğrenciler kendi aralarında (%50) gerekse dersin yürütücüsü tarafından (%50) verilen puanlarla bir ödev puanı belirlenir. Sunumlar, sunumun yapıldığı dersin sonunda teslim edilir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Takım çalışmasına katılmak esastır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Doç. Dr. Ökmen Sümer: okmen.sumer@deu.edu.tr / 0 232 301 73 53 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlgili dönemin ders planı tamamlandıktan sonra ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
