Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ÖKMEN SÜMER |
Dersi Alan Birimler |
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Amacı |
Mühendislik öğrencilerinin geçmiş uygarlıkların etkilendiği büyük depremlerin izlerini inceleyen arkeosismoloji bilim dalına olan ilgisini çekmek, yer bilimsel çerçevede mühendislik becerilerini artırmalarını sağlamak ve entelektüel açıdan gelişimlerine katkıda bulunmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Stiros, S. & Jones, R. E. (1996). Archaeoseismology. British School at Athens, Fitch Laboratory Occassional Paper 7, Institute of Geology & Mineal Exploration, 268 p. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders/Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Değerlendirme Kriteri |
Takım çalışması sunumundan alınan geri bildirimlerle, gerek öğrenciler kendi aralarında (%50) gerekse dersin yürütücüsü tarafından (%50) verilen puanlarla bir ödev puanı belirlenir. Sunumlar, sunumun yapıldığı dersin sonunda teslim edilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Takım çalışmasına katılmak esastır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Ökmen Sümer: okmen.sumer@deu.edu.tr / 0 232 301 73 53 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlgili dönemin ders planı tamamlandıktan sonra ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|