Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. GÜRHAN AKTAŞ |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Bu ders, ziyaretçi çekim merkezi pazarlarının geliştirilmesi, örgüt yapısı ve işleyişini incelemek üzere hazırlanmıştır. Bu anlamda, farklı turistik destinasyonlarda geliştirilecek turistik çekiciliklerin yönetim ve işleyişi konusunda detaylı bilgi aktarımını amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Managing Visitor Attractions: New Directions by A. Fyall, B. Garrod, A. Leask and S. Wanhill, 2008, Butterworth-Heinemann, Oxford. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler: Dönem boyunca ziyaretçi çekim merkezleri yönetimi konusunda bir seri ders verilecektir. Ders konuları, ders içeriğine uygun belirlenmiştir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Alan çalışması sunumlarında, ödevin içeriği, öğrencilerin takım halinde çalışmaları, sunum becerileri ve veri toplama teknikleri değerlendirmede esas alınacaktır. Çalışma sonuçları yazılı olarak teslim edilmelidir. Raporlar, dönem boyunca ele alınan ziyaretçi çekim merkezi yönetimi konularını ele almış olmalıdır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin % 70 ine devam zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|