Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ENGİN BAĞIŞ ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
İnsan Kaynakları Analitiği İK'da karar verme kalitesini arttırmak amacıyla insan ilgili verilere sayısal veri analiz tekniklerinin sistematik bir şekilde uygulanmasıdır. İK Analitiği insan kaynakları yönetimi ile ilgili performans göstergelerini iyileştirecek yeni bir adım olarak kabul edilir ve İK sistemlerinin daha iyi anlaşılmasını katkıda bulunur. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MNO 2002 - İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Fitz-Enz, J., & John Mattox, I. I. (2014). Predictive analytics for human resources. John Wiley & Sons. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Quiz: |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenciler veri hazırlayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik dürüstlük akademide sorumlu ve dürüst davranışları göstermek ve etik ilkeleri takip etmektir. Tüm öğrenciler akademik dürüstlük ilkesine tabidir ve başkalarının fikri mülkiyet haklarına saygı göstermelidir. Özellikle her öğrenci intihal kaçınmalıdır. Her türlü intihal ciddidir ve akademik dürüstlük ilkesini ihlal etmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi Engin Bağış Öztürk, engin.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Covid-19 önlemleri yüzünden çevrimiçi görüşme için lütfen e-posta gönderiniz. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|