Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SUMEYRA DUMAN |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin, planlama ve işe alma, yapı ve değerlendirme dahil olmak üzere profesyonel satışı ve satış geliştirme sürecini eksiksiz bir biçimde anlamalarının sağlanması amaçlanmaktadır. Ders ayrıca, satış gücünü yönetme ve grup satış projelerinde etkileşimde bulunma biçimleri hakkında bilgi sağlamayı amaçlamaktadır. Satış ve satış yönetiminin çalışılması, öğrencilere bireysel satış, takım satışı ve bireylerin ve takımların yönetimi için gerekli olan aşamalar konusunda bilgi vermeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MRK 2001 - PAZARLAMA İLKELERİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Manning, G. L., Ahearne, M. & Reece, B. (2015). Selling Today: Partnering to Create Value. Global Edition, Pearson Prentice Hall. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1.Ders anlatma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1.Ödev (%60): Öğrencilere dersin öğretim üyesi tarafından belirlenmiş konular verilecektir. Gruplar, konular hakkında tartışacak ve görüşlerini sunacaklardır. Öğrencilerin sınıf içi tartışmalara katkıda bulunmaları beklenmektedir. Dönem içinde 5 ödev verilecektir. İlk dört ödevin her biri %10, beşinci ödev %20 değerindedir. Sunumu yapılmayan ödevler değerlendirmeye alınmayacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Geç teslim edilen raporlar ve sunumu yapılmayan ödevler değerlendirmeye alınmayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Sumeyra Duman |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|