Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SUMEYRA DUMAN |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
Bu ders, reklamcılığın doğasını ve kapsamını, pazarlama stratejisi kararları ve toplum içindeki yerini incelemeyi amaçlamaktadır. Buna ek olarak, bu dersin amacı, öğrencilerin, yasal kısıtları göz önünde bulundurarak uygulanabilir medyada bir reklam mesajını planlama, hazırlama, yerleştirme ve değerlendirme yöntemlerini çalışmayı eksiksiz biçimde anlamalarını sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MRK 2001 - PAZARLAMA İLKELERİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Clow, Kenneth E. & Baack, Donald (2016). Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. 7th edition, New Jersey: Pearson Prentice Hall. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ödevler (% 60) = Dönem boyunca verilen dört ödevin her biri % 10 değerindedir. Son ödev % 20 değerindedir. Sunumu yapılmayan ödevler notlandırılmayacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Geç teslim edilen raporlar, değerlendirmeye alınmayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Sumeyra Duman |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|